Sunday, December 16, 2012

No 5

No5 : Trust - TRST

Arts & Crafts





Για να εξηγησω τι ειναι οι Trust για μενα πρεπει να σε παω δυο χρονια σχεδον πισω , τον Γεναρη του 2011 οταν εβαζα  στις playlist του Exploding Plastik στον κραταιο τοτε ακομα www.tripradio.gr τα Candy Walls και  Bulbform  , δυο απο τα αγαπημενα μου τραγουδια του 11. Ηδη απο τις πρωτες κρυες νυχτες του χειμωνα του 2009 ειχα στραφει ασυναισθητα αλλα ενστικτωδως στο σκοτεινο μου παρελθον  της γοτθικης και industrial κουλτουρας και αφηνα την ηλεκτροφορηση των συνθ να σμπαραλιασει σε ενα μονταζ του Κακου τον ρυθμο σε δυο διαφορους πολους , αυτον του αναλογικου ηχου και αυτον της ψηφιακης γονιμοποιησης.Τις ωρες που δεν με βλεπετε αφηνω μουσικες σαν αυτη των Trust να ξεσηκωσει συναισθησεις ενος αλλου κοσμου , κοντινου στην ελευση μα απιστευτα αγνωστου στη συνδρομη μιας και αναψηλαφα καθε προσωπικη μου αντιληψη του κοσμου διαχρονικα. Ξερω οτι ειναι ενα διδυμο τεχνικα αρτιο, μια 2.0 εκδοχη των  ομοσταυλων Crystal Castles . Αυτος ο δισκος δεν απαιτει απο μενα ,οπως ο προηγουμενος των Swans . Αυτος ο δισκος μου δινει και για αυτο μπαινει ακριβως εδω για να συνεχισω να χορευω. Ειναι σαν το LSD με οποια φωνηεντα αναμεσα να σου υπαγορευουν Πιστη. Εχω εθιστει και ειχα καιρο να γραψω με τον μαυρο μαρκαδορο στα δαχτυλα μου σαν αλλος reverend Harry Powell απο τη Νυχτα του Κακου τη λεξη T R U S T .





No6 : Swans - The Seer
No7 :Toy - Toy
No 8 : Led Er Est - The Diver 
No9: Slug Guts - Playin' in time with the deadbeat
No10 : Holograms - Holograms
No11 : Gonjasufi - Mu.zz.le 
Νο12 :Cat Power - Sun
No 13 : Soap & Skin - Narrow
No 14 : Bo Ningen - Line The Wall 
No15 :Cult of Youth - Love will Prevail
No 16 :Mirroring - Foreign Body
Νο17: King Dude - Burning Daylight
No18 :Metz - Metz
No19 :Beak> - Beak>>
No20 : John Talabot - ƒIN










0 Comments:

Post a Comment

<< Home